Direktlänk till inlägg 28 januari 2013

Helvetesmåndag.

Av Rebecka - 28 januari 2013 15:32

Noll respons.. Noll jävla respons!
Inte ens ett "jag tycker om dig också" eller "du är fin".. En jävla smajlgubbe är allt jag får..
Vad i helvete gör jag för fel!?
När jag väl faller för en person så är det inte ömsesidigt...
Det måste vara något fel på mig.. Jag måste räkna ut vad fan det är..
Jag får panik! Panik på mig själv. Jag vill ut ur den här kroppen och få känna hur det är att faktiskt vara älskad på samma sätt som jag älskar just nu..
Jag hatar detta.. Jag orkar inte..
Åt helvete med allt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 28 januari 2013 11:36

Jag gör inget annat än att gå och hoppas. Hoppas på att du ska falla för mig så som jag fallit för dig.. Men något säger mig att du aldrig kommer göra det. Du älskar mig, men på vilket sätt? Om jag har förstått det rätt så är du inte kär i mig. Men d...

Av Rebecka - 16 januari 2013 17:02

Jag har fått reda på att jag inte kommer få någon framtid med personen jag älskar. Personen jag är upp över öronen kär i.. Men denna gången är det inte helt annorlunda från någon annan gång, det är inte ömsesidigt.. Jag är kär, du är inte kär.. Eller...

Presentation


When you get worried I'll be your soldier..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards